Saturday 7 July 2012

ni la jadinya bila confident sgt sebut perkataan "NANDOS"

tgh dok ralit baca buku Sophie Kinsella: Remember Me?...bila baca je line story nih " Nachos with cheese.." ... tanpa aku sedar..aku tertiber mengelakkan diri aku sendiri!!... apesal eh pompoan nie??...


nie sume sebab kejadian minggu lepas!...can't recall exact date bila.. aku dok baca fail case pasal banking..nak dijadikan cerita..aku xpaham..so tgok2 kat cover depan file tuh...lawyer in charge-En. Aziz


so, without due delay la konon! trus pi bawak case file jumpa En. aziz... nak clearkan proses terlibat untuk dapatkan Order for Sale untuk jual rumah..kata en aziz "one of the procedure...kita kena failkan notice of appointment to hear originating summons-nama pendeknya -NATHOS"...


aku pon jawap.. "ouh okay!"..dengan confident nye ye!..


2 kali yek aku ulang statement nih! "ouh, saya faham da En aziz,rupanya NANDOS notice nie adalah procedure b4 court grant order for sale la kan.." haaaaa..confident je perkataan NANDOS tu kuaw dari mulut aku!... patutlah masa tuh En aziz dah bukan main senyum sumbing daa... sengaja dia bio aku ulang bebanyak..then baru la dia ckp "NANDOS tu makanan lah" paappp..kantoi disitu eyh...!




pengajarannye..confident tu memang banyak kebaikan..tapi kdg2 konfiden tu jugak buat kita confident jeee buat sumthing yg in fact nye xbetoi!..haha....


p/s: meby sebab aku lapar kot waktu tuh!!(betoi xtipu!...sebab masa tu aku tanya tuh sebelum lunch..haha) -cover lineeee sgttt-



No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...