Thursday 19 January 2012

TENTANG Filem Komedi Bujang Telajak

Barisan pelakon utama yg menjayakan filem nie...

On da way balik ipoh (heading to my home sweet home) ..sempat jugak kami singgah tengok wayang...(xrancang pon!)..kebetulan plak today is the first day filem bujang telajak..so disebabkan aku ketagihan tgok movie gelak ketawa nie plus JOHAN plak tueew belakon (confirm la syiokkkk!!) (jadi kami pilih laa nak tgok ceter nie..at first kami nak tgok ceter seram (keramat kot..luper lak namenyee)

Tengok punya tengok..filem nie agak ringan n sgt sesuai di tonton to those yg perlukan sumthing sebagai bahan nak release tension... 

Permulaan cerita agak clishe n lambat jugak laa cuz jalan cerita nya macam boleh diagak..(biasala si 3 ketul bujang telajak nie plan nak ngorat si fazura(fazura dalam ceter nie nampak berisi sikit lah..meby bahagia kot disampaing terchenta!!pandai jer aku kan!!!haha.)

Actually  pertengahan cerita pasal the ways depa nak ngorat si fazura (agak kelakar gak laaa)tu yang boleh aku tergelak jee (fuhh puas jugak laaa..cikit je laaa!!)

One of the contributive factor yg buat aku labelkan cerita nie suam2 best meby sebab dah lama xtgok wayang kot kan!!

Overall i bagi 3 bintang u alll!!....

p/s: habis jer cerita..ingat kan ramai la org dalam panggung..rupernyee ade 4 orang jer *termasuklahh aku yek!! heee 


No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...