Friday 13 January 2012

Mr. Alarm Clock!


Kriiiiinnggg!!! Kringgggg!!!
(bunyi alarm clock mcm nie sumpah memang aku xkan bangun)
mesti korang rasa "halamak susahnye pompoan nie nak bangun"
actually bukan mcm tuh..almaklum laa musim exam2 gini. dari pagi sampai ke malam meneleku kat meja study (so, jadi penat otak!!) so, possibility nak bangun sgt tipis!!

actually aku nie plak jenis yg even dah or sipi2 dah study before exam, but still need to review balik bila bangun tido..
(datz y dalam pukul 3 or 4 aku mesti kena bangun balik) cukup la tido 2 jam jerk (kalo musim2 exam nih)

so, time musim2 exam gini..
Mr.Alarm akan col n kejutkan untuk bangun study (xpenah miss even one day..tq so muxxx dear!!)
 "bangun2!!, nnt xsempat nak bacer"..(sah la bila dgr mcm tu..nak xnak memang kena bangun-tambah pulak bila ingat betapa scary nyee incase dalam exam jadik blurrr!!!xingat even one single thing yg belajar)

lepas dah kejut for the first time...Mr Alarm Clock will proceed to the second stage plak to make sure aku bangun ke tak??! hehe.. (its not funny kan..nie gedik namanya xreti2 nak bangun!!muka macam nak mintak penampor!!)

there we goes..snooze alarm!! (Mr Alarm akan col setiap 5 minit untuk tanya "daa bangun ke belum" (selagi xbangun selagi tue laa akan col)hehe

because of that, sepanjang exam nie aku xpenah lagii laa terlajak tido or terbangun dah nak dekat exam!! (perghhh..sound scary kalo jadik cam gitu!!)

because of that u're deserved to be appreciated, My Mr. Alarm clock..here u goes!!!tanx u so mux!!
saya sayang kamuuu!! (gedikkks jap!!)

No comments:

Post a Comment

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...