Tuesday 7 February 2012

a place where i call him bos





pejam celik pejam celik dah almost 2 minggu lebih aku kerja dengan Mr M bawah satu bumbung..


ape yg buat aku nak keje dgn Mr M?? 


FIRSTLY- aku insist nak beli hantaran tunang guna duit aku sendiri (so nak xnak aku kena keje).. 
SECONDLY- kalo aku nak berlegar2 pi cari keje sendiri..confirm macm susah nak dpt..cuz alamaklum la cuti aku nie xlama..
THIRDLY- rezeki dah ade depan mata so grab je laaahh!haha


TAPI before aku decide nak keje dgn Mr M..banyak jugak aku dok pikir actually... one of the most important thing is aku xnak org ckp aku nie dok tergedik2 nak keje skali dgn dia (sebab tu bukannya niat asal aku..tetttttt)


DATZ Y la aku xnak sape2 pon tahu status aku dgn Mr M.atas dasar tu la before accept keje dgn Mr M aku ada la bagi syarat  sikit dekat Mr M (bunyi mcm jahat jerk aku nie..da la keje dgn dia..aku plak yg bagi syarat bagai... 


SYARAT NYE senang jerk!!aku nak kami berdua acts professionally bila kat tempat keje... if anyone tanya sape aku..then Mr M must make sure dun ever mention aku nie gf dia ke or bakal tunang dia ker or whatsoever!! (dgn muka seriousnyee aku request dekat Mr M..) naseb baik Mr M paham walopon cm susah gak dia nak terima!!haha..mission accomplished! 


SO, setakat nie Mr M berpegang pada janji dia.Mr M, thank you so mux for that.. 


KADANG2 TUU nak tergelak plak bila dia kenalkan aku bila ade org dok tanya "ouh dia nie staff part time baru.dia nie buat admin.report.bla..blaaa..." (sambil buat muka dia yg lawak tuh!!haha)..so, tu la ayat yg menjadi kebiasaan Mr M akan jawap bila ada org tanya... 

2 comments:

  1. time slows down, whenever your arounddddddddddddddddddddddd....................can you feel this magic in the air, it must be the way you kiss meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. so sweeet the way u sing the song!!! hehe

      Delete

Share

Widgets

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...